פרסום דירה למכירה

פרסום דירה למכירה

איך לפרסם מודעה למכירת דירה שממגנטת קונים רציניים?

בפרסום דירה למכירה יש לנו חלוקה לשלושה נושאים עיקריים:

  1. ניסוח הטקסט
  2. התמונות של הדירה
  3. מחיר הדירה

שלב ראשון – ניסוח, כותבים כדי למכור

למילים שלנו יש הרבה כח, לא סתם אומרים שחיים ומוות ביד הלשון.
תראו, יד 2 הוא כלי שיווק מעולה אבל רוב מוכרי הדירות לא יודעים איך לנצל את הכח שלו.
זה כמו שיש לך ארגז כלים שבעזרתו אפשר לפתור כל תקלה, אבל מה הוא שווה שאין למתקין את הידע?

בפרסום דירה ביד 2 אתה עוד אחד מאלף

כולם מפרסמים ביד 2, וכדי לגרום למודעה שלנו לבלוט אנחנו חייבים לבדל את עצמנו מהשאר.
כמו בכל עולם השיווק והפרסום, על אחת כמה וכמה, בפרסום דירה למכירה, אנחנו חייבים להכיר מי הוא קהל היעד שלנו ולהבין מה הם הצרכים שלו, שזה נושא בפני עצמו, והקדשנו לו פרק שלם במדריך למכירת דירה שלנו, תוכלו להשיג אותו מכאן – בחינם!
כמו שתראו במדריך, זה חייב להתבסס על היכרות מעמיקה של הבית והסביבה ושל הצרכים של הקונים, וזה שלב מאוד קריטי כדי לכתוב מודעה מושכת ואפקטיבית.

אבל, כדי שנוכל להמחיש לכם את הכח של כתיבה שיווקית,
ניקח עכשיו בצורה רנדומלית מודעה של מפרסם מיד 2 ונראה איך אפשר לשפר אותה.

דירה יד שנייה למכירה בפתח תקווה

מההיכרות שלי בתור איש מקצוע עם הרחוב והשכונה, קהל היעד שהכי מתאים לדירה הזאת הוא זוגות נשואים מבוגרים (60+) דתיים.
עכשיו, זה לא אומר שרק הם ירצו לקנות את הדירה אבל לדעתי זהו קהל היעד שיהיה מוכן לשלם הכי הרבה עבור הדירה.

ולהלן ההסבר,
זה אזור עם אוכלוסייה יחסית מבוגרת וצביון דתי לאומי, רחוב שקט מאוד, קרוב למרכז מסחרי, לבית כנסת ולתחבורה ציבורית. בגלל זה, הדירה הזאת פחות אטרקטיבית למשפחות דתיות צעירות כי הם יחפשו אוכלוסייה בגילם עם ילדים קטנים וגם דירה עם יותר חדרים.

לעומת זאת, למבוגרים דתיים, הדירה הזאת תפורה כמו כפפה, ברמת הסביבה האוכלוסייה מתאימה בגילאים וגם השירותים שמעניינים אותם ושמהווים חלק בלתי נפרד משגרת חייהם נמצאים בקרבת מקום, ובגלל שהם מבלים את רוב היום בדירה השקט הוא עוד בונוס מעולה.
ברמת המפרט של הדירה, גם כאן אנחנו יכולים לראות התאמה מושלמת לזוג דתי מבוגר, יש בדירה סלון ענק שמתאים לאירוח וגם שני חדרים לאירוח הילדים והנכדים בשבתות וחגים.

אז בואו נראה איך אפשר לשפר את המודעה? אם ננסה לכתוב משהו כזה,

דוגמה למודעה למכירת דירה

בדרך הזו, בעצם ניסחנו כאן מודעה שמושכת בעיקר את קהל היעד אבל עדיין משאירה את הדירה אטרקטיבית גם לשאר המתעניינים. ולכל מילה כאן יש משמעות.

פרט, הסבר, ונמק:

"הזדמנות נדירה" – זה רחוב ממש קטן עם מעט מאוד דירות ולכן דירה למכירה ברחוב הזה יוצאת רק פעם בכמה שנים.

"ברחוב הכי מבוקש" – זה באמת אזור מאוד מבוקש, ואנחנו גם מנגנים כאן על "אפקט העדר". אם נראה 2 מסעדות אחת ליד השנייה, הראשונה מלאה והשנייה ריקה אנחנו שלא במודע נלך למלאה – לא רוצה לחפור לכם על זה כאן, אבל זה מוכח במחקרים על כלכלה התנהגותית, לא מאמינים? תבדקו אותי בגוגל.

"שקט בכל שעות היום" – צורך של קהל היעד.

"דקה הליכה מ…" – עוד צרכים של קהל היעד, כנ"ל לגבי התחבורה.

"שכנים כמו פעם" – נושא מאוד חזק בעולם הפרסום – השפה האריקסוניאנית (שפת ההשפעה והשכנוע), זו שפה שפוליטיקאים ואנשי תקשורת משתמשים בה כדי לדבר ללבם של כמה שיותר אנשים. והכוונה כאן שכל אדם יכול לתת לביטוי הזה את הפרשנות שמתאימה לו.

"סלון גדול ונח" – למבוגרים נח לארח, למשפחה נח עם הילדים. (שוב המילה "נח" מתאימה לכולם)

"מטבח פונקציונאלי ויחידת הורים מפנקת" – שוב שפת השכנוע, מתאים לכולם.

עכשיו, תענו בכנות, אם אתם זוג מבוגר שמחפש דירה באזור, איזה מודעה הייתה מושכת אתכם יותר להתקשרות? ויותר חשוב מזה, מה המצב הרגשי והרצון שהיא עוררה בכם להגיע ולראות את הדירה?

בניסוח החדש, בעצם גרמנו לקונה לדמיין את עצמו חי בדירה, ואיזה חיים נוחים הולכים להיות לו שם. ומי שמבין במכירות יודע מה המשמעות של "דמיון אצל לקוח בשימוש במוצר" ואיזה אפקט יש לזה להמשך תהליך המכירה.

כמובן שאסור בשום מצב לשקר במודעה, כי אם גרמתם לקונה פוטנציאלי להגיע ולאבד את האמון בכם – שרפתם את העסקה!!!

המודעה שראינו היא טעות נפוצה אצל רוב מוכרי הדירות, כמעט כולם מתמקדים בתיאור המפרט של הדירה במקום לדבר לצרכים של קהל היעד. תוכלו לבדוק את זה בעצמכם, פשוט תראו מודעות ביד 2 .

כדי להגיע לכמה שיותר אנשים שתואמים את קהל היעד לדירה שלך צריכים לדעת איפה כדאי לפרסם להם (מעבר לאתר יד 2). גם על זה אנחנו מסבירים במדריך למכירת דירה שלנו, בפרק שעוסק באיתור קהל היעד ואפיקי הפרסום היעילים כדי להגיע אליו. לקבלת "עשרת הדיברות למכירת דירה" בחינם – לחץ כאן!

חלק שני – צילום דירה שמוכרת את עצמה

השלב השני במודעה של דירה הוא כמובן התמונות.
היום נהוג אצל "המהדרין" לצלם בנוסף גם וידאו לדירה.

לפעמים מספיקה תמונה טובה אחת כדי לגרום לקונה פוטנציאלי לרצות לבוא ולראות או לא!

לטובת העניין, הכנו לכם מאמר מיוחד בעזרתו של הצלם בן ניקסון, מומחה לצילום דירות,
ובו תמצאו חמישה טיפים לצילום תמונות ששוות אלף מילים.
למעבר למאמר, איך לצלם דירה כמו מקצוען – לחץ כאן!

חלק שלישי – מחירי דירות

איך לעבוד נכון עם מחשבון רשות המיסים?

השלב השלישי והאחרון לפני שאנחנו יוצאים לפרסום דירה למכירה הוא מחיר הדירה.
זה חלק חשוב מאוד בתהליך המכירה, ואנחנו חייבים להחליט מה השווי האמתי של הדירה (כלומר, המחיר הריאלי שנהיה מוכנים לסגור) ועם איזה מחיר כדאי לצאת לפרסום כדי להשיג את המחיר הזה.
אחת הטעויות הכי נפוצות של מוכרי דירות היא לבדוק מתחרים מיד 2 ולעלות קצת את המחיר בגלל "אפקט הבעלות" (אנחנו מרחיבים על זה במאמר "טעויות נפוצות במכירת דירה").
מאיפה לך לדעת אם אותו מפרסם בכלל יודע כמה שווה הדירה שלו, ויותר מזה, אין דירה אחת שזהה לשנייה ומחיר אמתי של דירה נקבע מהמון משתנים, אפילו אם הן באותו בניין.
לכן מחיר הדירה חייב להתבסס על עובדות ולא על שמועות!

הדרך הנכונה ביותר היא להיעזר באיש מקצוע, אבל אם בכל זאת החלטנו ללכת על זה לבד כדאי לנצל את מחשבוני הדירות של רשות המיסים ואתר מדלן, שמתבססים על חוזים אמתיים של דירות שנמכרו לאחרונה באזור.

כדי לעזור לך גם בעניין הזה, כנסו למאמר שלנו "כמה שווה הדירה שלי" ותוכלו למצוא שם טיפים מעולים לתמחור נכון של דירה.

אגב,
איך נשמעת לך פגישת ייעוץ בחינם אצלך בבית?

התקשר עכשיו לקביעת פגישה לא מחייבת עם מומחה לאזור שלך,
מקסימום,,, תגלה שאנחנו יכולים לעזור לך להשיג מחיר מקסימלי,
בלי שתסכן כלום מצדך, ובלי לשבור את הראש מול המתעניינים.

שחר אורינוביץ – תיווך דירות בפתח תקווה
ניגונים 35 פ"ת

0502783536

מכיר מישהו שמוכר נכס?
ספר להם על האתר הזה, הם יודו לך!

זה המקום לשאלות (או מה שבא לך)

Top